Regulamin salonu WeddingPlace

Logo Wedding Place znak_wodny czerń kokarda

§ 1 Informacje ogólne

1) Niniejszy regulamin świadczenia usług, dalej zwany Regulaminem, został sporządzony w celu określenia szczegółowych warunków oraz zasad korzystania z usług oferowanych przez Sylwię Micyk-Sadową, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą WeddingPlace – Sylwia Micyk-Sadowa, NIP: 6591556808, adres do korespondencji: ul. Stradomska 18/47 31-068 Kraków.
2) Warunkiem korzystania z oferowanych Usług jest zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz akceptacja jego postanowień.

Niniejszy regulamin powstał, aby zapewnić najwyższy standard obsługi klientek naszego salonu sukien ślubnych. Jego celem jest zagwarantowanie przejrzystości i bezpieczeństwa przy rezerwacji, przymiarkach, konsultacjach oraz usługach dodatkowych, w tym m.in. profesjonalnym makijażu. Zapoznanie się z regulaminem pozwala na sprawne i satysfakcjonujące doświadczenie. Wszystkie zasady w nim zawarte są wiążące i mają na celu wspieranie klientów w najważniejszych momentach życia, jakimi są przygotowania do ślubu. Zapoznanie się z regulaminem jest kluczowe dla sprawnego przebiegu współpracy, a wszelkie ustalenia zawarte w tym dokumencie są wiążące dla obu stron. Pamiętaj, że większość naszych usług uzgadniana jest indywidualnie, a usługi świadczymy stacjonarnie.

§ 2 Słownik pojęć

Wyjaśnienie podstawowych pojęć:
1) Salon – oznacza WeddingPlace – Sylwia Micyk-Sadowa, NIP: 6591556808, ul. Stradomska 18/47 31-068 Kraków.
2) Usługa – usługi świadczone przez Salon, których szczegółowy zakres został wskazany w Ofercie,
3) Oferta – zakres Usług oferowanych Klientom przez Salon, polegających w szczególności na wykonywaniu profesjonalnego makijażu, indywidualnych zakupów ze stylistką, zakres świadczonych usług event plenera & wedding content creatora, określa również rodzaj, zakres, warunki i zasady dokonywania rezerwacji terminu przymiarki systemem rezerwacyjnym w celu zamówienia sukni ślubnej, welonu, trenu i innych towarów, jak również przymiarki towaru, dopasowania towaru oraz odbioru towaru. Szczegółowe zasady i Oferty poszczególnych usług udostępnione są: www.weddingplace.com.pl
4) Klient– osoba korzystająca z Usług oferowanych przez Salon.
5) Formularz rezerwacji terminu – usługa elektroniczna, formularz dostępny na stronie www.weddingplace.com.pl umożliwiający dokonanie rezerwacji terminu m.in. przymiarki oraz konsultacji w szczególności poprzez określenie warunków umowy zgodnie z Ofertą Salonu.
6) Rezerwacja terminu – należy przez to rozumieć rezerwację terminu przymiarki oraz rezerwację terminu konsultacji i przymiarki zgodnie z Ofertą.
7) Towar – należy przez to rozumieć: suknię ślubną do ceremonii ślubnej, welon, tren lub szlafrok lub inne towary będące w sprzedaży Salonu.
8) Dopasowanie – dopasowanie zamówionej sukni ślubnej w Salonie, jeżeli wymiary klienta nie uległy zmianie lub uległy zmianie ale nie więcej niż 4 cm w którymkolwiek z obwodów ciała (nad biustem, w biuście, pod biustem, w talii lub w biodrach) względem wymiarów z zamówienia pierwotnego.
9) Zwężenie – zwężenie zamówionej sukni ślubnej w Salonie, jeżeli wymiary klienta zmniejszyły się o więcej niż 4 cm w którymkolwiek z obwodów ciała (nad biustem, w biuście, pod biustem, w talii lub w biodrach) względem wymiarów z zamówienia pierwotnego.
10) Poszerzenie – poszerzenie zamówionej sukni ślubnej w Salonie jeżeli wymiary klienta zwiększyły się o więcej niż 4 cm w którymkolwiek z obwodów ciała (nad biustem, w biuście, pod biustem, w talii lub w biodrach) względem wymiarów z zamówienia pierwotnego.
11) Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Salon (usługa rezerwacji) na rzecz Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego służącego do rezerwacji na stronie www.weddingplace.com.pl
12) Rezerwacja terminu – oświadczenie woli Klienta za pomocą formularza rezerwacji zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży usługi z Salonem zgodnie z Ofertą.

§ 3 Ogólne zasady świadczenia Usług

1) Salon świadczy Usługi stacjonarnie w lokalu, pod adresem: ul. Stradomska 18/47, 31-068 Kraków.
2) Salon świadczy Usługi od wtorku do soboty w godzinach 13:00 – 20:00. W dni ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Salon jest nieczynny. Salon w trakcie dnia może zostać tymczasowo zamknięty ze względu na prowadzone sesje fotograficzne lub inne działania porządkowe. O zmianie stałych godzin funkcjonowania Salonu, Salon informuje na swoich kanałach social media lub stronie internetowej.
3) Usługi świadczone przez Salon wykonywane są z należytą starannością i z zachowaniem najwyższej jakości Usług.
4) Salon bezwzględnie przestrzega zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług.
5) Salon oświadcza, że osoby wykonujące Usługi na rzecz Klienta posiadają wymagane uprawnienia do ich wykonywania.
6) Zakres świadczonej Usługi na rzecz Klienta każdorazowo uzgadniany jest w drodze odrębnych, indywidualnych ustaleń.
7) Usługi wykonywane przez Salon są odpłatnie (chyba, że Oferta stanowi inaczej), zgodnie z cennikiem i Ofertą. Salon udostępnia następujące sposoby zapłaty stacjonarnie: płatność gotówką w kasie, BLIK oraz płatność kartą.
8) W przypadku Rezerwacji terminu drogą elektroniczną, Salon korzysta z usług serwisu Przelewy24 do oferowania płatności on-line. Zgodnie z Ofertą może zostać pobrany zadatek równy 50% ceny Usługi.
9) Zakupione stacjonarnie suknie ślubne, suknie wieczorowe oraz dodatki, towary (m.in. welon, tren) nie podlegają zwrotowi.

Odpowiedzialność
1) Odpowiedzialność Salonu wobec Klienta za wszelkie szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy ogranicza się wyłącznie do szkód rzeczywistych i nie obejmuje utraconych korzyści. Salon nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z niemożliwości korzystania z zamówionego towaru lub Usług. Odpowiedzialność Salonu wobec Klienta ograniczona jest do kwoty 3 000 zł.
2) Salon nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, jeśli jest to spowodowane siłą wyższą, w tym m.in. klęskami żywiołowymi, pożarami, powodziami, wojną, zamieszkami, strajkami, pandemią lub innymi zdarzeniami pozostającymi poza kontrolą Salonu.
3) Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z § 9 niniejszego Regulaminu. Salon nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w rozpatrywaniu reklamacji spowodowane niekompletnymi lub niewłaściwymi informacjami przekazanymi przez Klienta.

§ 4 Informacje dla Klienta
1) Przed przystąpieniem do wykonania Usługi, Klient ma obowiązek poinformować Salon o ewentualnych przeciwwskazaniach do wykonania Usługi, w tym m.in. o przeciwwskazaniach zdrowotnych, alergiach lub problemach dermatologicznych m.in. związanych ze skórą.
2) Salon jest uprawniony również do odebrania od Klienta pisemnego oświadczenia o jego stanie zdrowia.
3) Klient zobowiązany jest do rzetelnego przekazywania informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania Usługi.
4) W razie powzięcia wątpliwości co do bezpieczeństwa wykonania Usługi, pracownik Salonu ma prawo odmówić jej wykonania na rzecz Klienta.
5) Klient zobowiązany jest poinformować pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Usługi.
6) Po wykonaniu Usługi, pracownik Salonu przekazuje Klientowi zalecenia, w tym zalecenia dotyczące pielęgnacji, do których Klient powinien się bezwzględnie stosować.
7) Salon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne powikłania po wykonanej Usłudze lub brak pożądanych efektów w przypadku gdy są one wynikiem nie stosowania się do przekazanych zaleceń przez Klienta.

§ 5 Wizyty w Salonie
1) W celu skorzystania z Usług oferowanych przez Salon, Klient zobowiązany jest do wcześniejszego umówienia wizyty. Istnieje możliwość skorzystania z Usług bez rezerwacji, jeśli uprzednio Salon wyrazi na to zgodę.
2) Wizytę w Salonie można umówić pod numerem telefonu: 882 051 380 lub poprzez formularz dostępny na www.weddingplace.com.pl, przez social media (Facebook, Instagram) oraz za pośrednictwem e-mail weddingplace.team@gmail.com
3) W trakcie umawiania wizyty Klient zobowiązany jest do dokładnego określenia Usług
z których chce skorzystać. W tym celu Salon rezerwuje odpowiedni okres czasu, niezbędny do prawidłowego wykonania Usługi.
4) Na umówionej przez Klienta wizycie, pracownik Salonu wykonuje wyłącznie zaplanowane wcześniej Usługi, podczas rezerwacji wizyty.
5) Klienci zobowiązani są do punktualnego przybycia do Salonu w celu realizacji umówionej Usługi.
6) W sytuacjach wyjątkowych dopuszczalne jest spóźnienie się Klienta na umówioną wizytę maksymalnie o 10 minut chyba, że Oferta stanowi inaczej. Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Salon. Niniejsza informacja powinna zostać przekazana przed planowaną godziną rozpoczęcia wizyty, na numer telefonu wskazany w §5 ust. 2.
7) W przypadku spóźnienia się Klienta o więcej niż 15 minut, Salon jest uprawniony do odmowy realizacji Usługi w danym dniu chyba, że Oferta stanowi inaczej.
8) W razie rezygnacji z umówionego terminu wizyty, Klient zobowiązany jest powiadomić
o tym fakcie Salon, nie później niż tydzień przed planowaną wizytą. Informacja powinna zostać przekazana na numer telefonu wskazany w §5 ust. 2.
9) W przypadku gdy rezerwacja terminu jest uzależniona od dokonania wcześniejszej płatności na poczet ceny Usługi, płatność ta jest traktowana jako zadatek.

Wskazówka dla Ciebie: Zadatek to część kwoty, którą wpłacasz jako zabezpieczenie przy zawarciu umowy, np. przy zamawianiu sukni ślubnej, rezerwacji usługi makijażu lub innych (jeśli są wymagane). Zadatek potwierdza twoje zobowiązanie i rezerwację usługi. Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z zamówienia, zadatek nie podlega zwrotowi. Natomiast jeśli zrezygnuje salon, masz prawo do zwrotu zadatku. W ten sposób zadatek chroni obie strony – ciebie i Salon, dając gwarancję dotrzymania umowy.

§ 6 Usługa elektroniczna – rezerwacja terminu
1) Poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.weddingplace.com.pl dostępne są następujące usługi elektroniczne: m.in. rezerwacja terminu przymiarki sukni ślubnej ze stylistką ślubną, rezerwacja terminu konsultacji, rezerwacja makijażu realizowane poprzez formularz Rezerwacji terminu.
2) Formularz Rezerwacji terminu – korzystanie z formularza Rezerwacji terminu rozpoczyna się z momentem wybrania rodzaju dostępnej usługi w systemie rezerwacji. Następnie Klient dokonuje wyboru daty i godziny usługi. W kolejnym kroku Klient wypełnia formularz rezerwacji podając m.in. imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu, planowaną datę ślubu, akceptuje warunki Regulaminu i Polityki Prywatności, po czym wybiera przycisk „Kontynuuj”. Następnie Klient wprowadza dane dotyczące płatności za wybrane Usługi. Po potwierdzeniu przez system rezerwacji prawidłowości wpisanych danych płatniczych, system wyśle drogą e-mail potwierdzenie rezerwacji terminu przymiarki oraz/lub konsultacji i przymiarki lub rezerwacji terminu makijażu na adres e-mail podany we wcześniejszych krokach. Potwierdzenie prawidłowo dokonanej rezerwacji wyświetli się również na stronie internetowej www.weddingplace.com.pl
3) Usługa rezerwacji terminu przymiarki oraz rezerwacji terminu konsultacji i przymiarki lub terminu makijażu ma charakter jednorazowy i ulega zamówieniu z chwilą zapłaty za pośrednictwem formularza rezerwacji.
4) Wymagania techniczne potrzebne do rezerwacji Usługi w Salonie:

     a) komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
     b) dostęp do poczty elektronicznej;
     c) przeglądarka internetowa: np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge,
     d) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi javascript.

§ 7 Ogólne warunki rezerwacji terminu i warunki przymiarek sukien
1) Zawarcie umowy rezerwacji terminu przymiarki oraz konsultacji i przymiarki między Klientem a Salonem zgodnie z Ofertą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta rezerwacji za pomocą formularza rezerwacji terminu na stronie www.weddingplace.com.pl
2) Klient dokonując rezerwacji terminu przymiarki lub konsultacji i przymiarki w Salonie przyjmuje do wiadomości że dostępne do przymiarki suknie ślubne są w rozmiarach 38 – 42.
3) Klient dokonując rezerwacji terminu przymiarki lub konsultacji i przymiarki przyjmuje do wiadomości, że nie wszystkie modele sukni ślubnych mogą być dostępne do fizycznej przymiarki na zarezerwowany przez Klienta termin przymiarki oraz konsultacji i przymiarki.
4) Jeśli Klient wymaga przymiarek konkretnego modelu sukni, powinien uwzględnić taką informację w formularzu rezerwacyjnym.
5) Cena usługi uwidoczniona jest na stronie podana jest w cenie brutto (chyba, że Oferta stanowi bezpośrednio inaczej).
6) Klient jest informowany o cenie usługi oraz czasie trwania usługi na stronie systemu rezerwacji w trakcie rezerwacji terminu przymiarki oraz konsultacji i przymiarki, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.
7) Zawarcie umowy pomiędzy Klientem, a Salonem następuje po uprzednim dokonaniu przez Klienta rezerwacji terminu przymiarki oraz/lub terminu konsultacji i przymiarki i innych Usług zgodnie z Ofertą przez formularz rezerwacji.
8) Po dokonaniu rezerwacji terminu przez Klienta, Salon potwierdza dokonanie rezerwacji. Potwierdzenie dokonania rezerwacji następuje poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania rezerwacji terminu adres poczty elektronicznej Klienta. Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Salonem.
9) Klient dokonując rezerwacji terminu Usługi zgodnie z Ofertą powinien uwzględnić czas niezbędny na realizację sukni ślubnej, welonu, trenu lub innego towaru.
10) Zamówienie sukni ślubnej i innych towarów dokonywane jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej. Wszelkie ustalenia w zakresie zamówionej sukni ślubnej i innych towarów muszą być zawarte w zamówieniu w formie pisemnej stacjonarnie w Salonie. Ustalenia zawarte w formie ustnej, w tym również swobodna rozmowa Klienta z konsultantem, nie są wiążące dla żadnej ze stron zamówienia, tj. nie jest wiążące dla Klienta, jak również nie jest wiążące dla Salonu. Salon nie przyjmuje ustaleń w formie ustnej, telefonicznej, wiadomości e mail oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych (np. Facebooka, Instagrama).
11) Wszelkie zmiany warunków zamówienia sukni ślubnej i innych towarów wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu lub protokołu z przymiarki.
12) Salon prowadzi sprzedaż sukni ślubnych, welonów, trenów i innych towarów wyłącznie w sprzedaży stacjonarnej. Salon nie prowadzi sprzedaży sukni ślubnych, welonów i innych towarów za pośrednictwem Internetu, telefonu, w tym również nie prowadzi sprzedaży za pośrednictwem wiadomości email oraz mediów społecznościowych (np. Facebooka, Instagrama). Wszelkie informacje udzielane za pośrednictwem wiadomości email, telefonicznie oraz mediów społecznościowych (np. Facebooka, Instagrama) nie są wiążące dla żadnej ze stron.
13) Salon prowadzi sprzedaż gotowych sukni ślubnych, welonów, trenów i innych towarów.
14) Salon nie prowadzi rezerwacji na zakup sukni ślubnych, welonów, trenów i innych towarów w proponowanych ofertach, a prowadzi jedynie rezerwację na termin przymiarki sukni ślubnej lub konsultacji i przymiarki sukni ślubnej w formularzu rezerwacyjnym.
15) Przymiarki zamówionych sukni ślubnych w celu ich dopasowania oraz odbiory gotowych sukni ślubnych odbywają się w terminach indywidualnie ustalonych przez strony.
16) W przypadku rezygnacji Klienta z dopasowania sukni ślubnej w Salonie zgodnie z umową zamówionej sukni ślubnej lub innych towarów, Salon nie ponosi żadnych kosztów wynikających z rezygnacji Klienta z dopasowania sukni ślubnej przez Salon. W przypadku rezygnacji Klienta z dopasowania sukni ślubnej w Salonie zgodnie z umową zamówionej sukni ślubnej lub innych towarów, Klientowi nie przysługuje upust w zamówionej sukni ślubnej lub innym towarze.
17) Salon nie ponosi odpowiedzialności za przeróbki sukni ślubnej i innych towarów wykonane przez Klienta lub na jego zlecenie. Przeróbki sukni ślubnej i innych towarów wykonywane poza Salonem wykonywane przez Klienta lub na jego zlecenie, powodują unieważnienie warunków gwarancji na zakupioną suknię ślubną i inne towary, zgodnie z gwarancją producenta.
18) Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji, w przypadku stwierdzenia lub dokonania dopasowania towaru (w tym sukni ślubnej) poza Salonem oraz traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji, w przypadku stwierdzenia lub dokonania zmian konstrukcyjnych towaru (w tym sukni ślubnej) poza Salonem.
19) Klient dokonując rezerwacji terminu przymiarki lub konsultacji i przymiarki celem zamówienia sukni ślubnej przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że po zamówieniu sukni ślubnej, Klient może skorzystać z dodatkowych usług w zakresie, np.:

     a) Jedna poprawka krawiecka w celu dopasowania sukni ślubnej do sylwetki w oparciu o zebrane w dniu zamówienia wymiary oraz dopasowanie długości do jednej pary butów ślubnych jest wliczona w cenę sukni i jest nieodpłatna. Każda dodatkowa poprawka np. zwężenie, poszerzenie czy ponowne dopasowanie jest odpłatne i wyceniane indywidualnie w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta.

20) Klient dokonując rezerwacji terminu przymiarki lub konsultacji i przymiarki celem zamówienia sukni ślubnej przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że podczas zamówienia sukni ślubnej Salon dokona zdjęcia faktycznych wymiarów ciała Klienta, na które zostanie wykonana zamówiona suknia ślubna, a niniejsze wymiary zostaną sprawdzone i zaakceptowane przez Klienta.
21) Salon dobiera zamówioną suknię ślubną do wymiarów najbardziej zbliżonych do wymiarów producenta, które zostały zdjęte podczas zamówienia.
22) Klient potwierdza i zobowiązuje się, że nie będzie zmieniał wymiarów swoje sylwetki o więcej niż 4 cm w którymkolwiek z obwodów ciała względem wymiarów z zamówienia pierwotnego.
23) W przypadku zmiany wymiarów Klienta o więcej niż 4 cm względem wymiarów zdjętych podczas zamówienia sukni ślubnej (zamówienia pierwotnego), Klient może skorzystać z dodatkowej usługi zwężenia lub poszerzenia sukni ślubnej w kwocie ustalonej indywidualnie z Klientem. Ostateczna kwota wyceniona zostanie podczas spotkania z Klientem po zapoznaniu się przez Salon z zakresem prac jakie będzie w stanie dodatkowo wykonać. Klient akceptuje i przyjmuje do wiadomości, że w przypadku znacznej zmiany wymiarów ciała, Salon nie jest zobowiązany do bezpłatnej usługi dopasowania w sukni wliczonej w cenę.
24) Przy odbiorze sukni ślubnej, Klient zobowiązany jest do przymiarki sukni ślubnej po dopasowaniu, w celu sprawdzenia dopasowania sukni ślubnej do sylwetki Klienta. Jeżeli Klient rezygnuje z przymiarki sukni ślubnej przy odbiorze po dopasowaniu lub decyduje się na wysyłkę sukni ślubnej, Salon nie ponosi odpowiedzialności za dopasowanie sukni ślubnej do sylwetki Klienta.
25) Utrwalenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawierającej Umowę następuje poprzez udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie www.weddingplace.com.pl oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail.

§ 8 Anulowanie wizyty Usług oferowanych przez Salon
Zapoznaj się szczegółowo z zasadami anulowania wizyt w naszym Salonie. Dzięki tym zasadom możliwe jest utrzymanie sprawnej organizacji pracy Salonu oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi, a Klientom gwarantuje się przejrzystość w procesie rezerwacji i realizacji Usług. Pamiętaj, że wszystkie szczegóły dotyczące realizacji znajdują się w naszej Ofercie na stronie głównej pod konkretną Usługą.

1) Zmiana i anulowanie terminu przymiarki, konsultacji, makijażu zgodnie z Ofertą:
     a) Klient ma możliwość zmiany lub anulowania zarezerwowanego terminu przymiarki sukni ślubnej ze stylistką ślubną, konsultacji, usługi makijażu, jednak musi to zrobić najpóźniej na tydzień przed umówioną wizytą.
     b) Na 72 godziny przed wizytą oraz później, zmiana lub anulowanie wizyty są niemożliwe, co oznacza, że zadatek nie będzie podlegał zwrotowi.

Przykładowo: Jeśli masz umówioną przymiarkę na 15. października, musisz dokonać zmian lub anulowania do 8. października włącznie, aby otrzymać zwrot środków.

2) Nieodwołanie terminu lub nieobecność:
     a) W przypadku, gdy Klient zablokuje termin przymiarki lub konsultacji, a nie stawi się na umówioną wizytę bez wcześniejszego odwołania jej, traci prawo do zwrotu zadatku.
     b) powyższe dotyczy to również przypadków, gdy Klient nie odwoła wizyty lub zrezygnuje z przymiarki/konsultacji podczas trwającego spotkania.
3) Rezygnacja z wizyty z ponad tygodniowym wyprzedzeniem
     a) Jeśli zrezygnujesz z terminu na więcej niż tydzień przed planowaną wizytą, otrzymasz zwrot wpłaconej kwoty za przymiarkę lub konsultację.
     b) Zwrot środków nastąpi w terminie do 30 dni kalendarzowych od momentu terminowego poinformowania Salonu o nieobecności drogą elektroniczną.
4) Sposób zgłaszania anulacji lub zmiany terminu:
     a) Zgłoszenia dotyczące anulowania, rezygnacji lub zmiany terminu mogą być dokonywane wyłącznie drogą mailową na oficjalny adres Salonu: weddingplace.team@gmail.com
     b) Anulowanie lub zmiana terminu zgłoszone w inny sposób, np. ustnie, telefonicznie, lub przez media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok itp.) nie będą uznawane.
     c) W przypadku spóźnienia Salon nie gwarantuje wykonania pełnej Usługi (tyczy się to również Usługi makijażu).
5. Anulowanie wizyty przez Salon
     a) W przypadku, gdy Klient naruszy którykolwiek z warunków regulaminu, salon zastrzega sobie prawo do anulowania zarezerwowanego terminu przymiarki lub konsultacji w dowolnym momencie, informując o tym klientkę drogą mailową.
     b) W przypadku anulowania przez Salon, pełna wpłacona kwota zostanie zwrócona w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności (np. gotówka, przelew).

§ 9 Reklamacje
1) Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem systemu rezerwacji i funkcjonowania Salonu, Klient może składać pisemnie na adres Salonu podany w komparycji Regulaminu.
2) Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania Usługobiorcy, danych kontaktowych składającego reklamację w celu ułatwienia i przyspieszenia reklamacji przez Usługodawcę. Niniejsze wymogi mają charakter zalecenia i nie wpływają na skuteczność postępowania reklamacyjnego.
3) Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
4) W przypadku, gdy informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienie, Salon przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Klienta o ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim wypadku termin, o którym mowa w pkt. 3 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Salon.

§10 Postanowienia końcowe
1) W lokalu w którym prowadzony jest Salon, obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
2) Dozwolone jest wprowadzanie zwierząt na teren Salonu.
3) W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych aktów prawnych.
4) Salon zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu. Do umów zawartych przed dniem wejścia zmian Regulaminu mają zastosowanie postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
5) Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.10.2024.
6) Polityka Prywatności dostępna jest na : www.weddingplace.com.pl/polityka-prywatnosci

REGULAMIN WIZYTY MAKIJAŻU

Logo Wedding Place znak_wodny czerń kokarda

1) Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyty makijażu”, określa zasady korzystania z usługi świadczonych w Salonie prowadzonym przez Sylwię Micyk-Sadową, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą WeddingPlace – Sylwia Micyk-Sadowa, NIP:6591556808, adres do korespondencji: ul. Stradomska 18/47 31-068 Kraków (dalej jako ”Salon” lub ,,Usługodawca”).
2) Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem i jego akceptację przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, jak również przed rozpoczęciem świadczenia usługi (dalej jako „Usługa”).
3) Salon realizuje usługi z należytą starannością. Salon nie ponosi odpowiedzialność za efekt, który jest zależny od wielu czynników i okoliczności niezależnych od Salonu (np. stan zdrowia Klienta, stan skóry i cery).
4) Regulamin wraz z opisem usługi stanowi umowę na świadczenie usług. Niniejszy regulamin jest częścią głównego Regulaminu salonu WeddingPlace. W przypadku nieuregulowanych kwestii w niniejszym regulaminie, zastosowanie ma Regulamin główny salonu, w szczególności § 8 dotyczący anulowania wizyt oraz Oferta dostępna na stronie www.weddingplace.com.pl

§1 Pojęcia
1) Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi, w szczególności rezerwuje wizyty w Salonie lub z nich korzysta; Klientem w przypadkach opisanych w niniejszym Regulaminie może być także osoba niepełnoletnia.
2) Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Salon
3) Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy Usługi.
4) Usługa – oznacza usługę makijażu świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta,
5) Usługodawca/ Salon – oznacza Sylwię Micyk-Sadową, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą WeddingPlace – Sylwia Micyk-Sadowa, NIP:6591556808, adres do korespondencji: ul. Stradomska 18/47 31-068 Kraków

§2 Usługa makijażu
1) Usługodawca świadczy m.in.:

  • usługi makijażu
  • makijaż próbny
  • makijaż ślubny
  • pakiet ślubny
  • makijaż wieczorowy
  • makijaż dla gościa weselnego
  • makijaż dzienny
  • makijaż do przymiarki
  • lekcję makijażu

2) Szczegółowy zakres usług określa Oferta i Cennik dostępny w Salonie oraz na stronie internetowej www.weddingplace.com.pl
3) Klient ma możliwość rezerwacji wizyty bezpośrednio w Salonie, a także e-mailowo, za pośrednictwem social media, poprzez formularz na stronie internetowej lub telefonicznie pod numerem 882 051 380.
4) Rezerwacja osobista wizyt również jest możliwa w godzinach otwarcia Salonu tj. od wtorku do soboty w godzinach: 13:00-20:00
5)Klient jest obowiązany do podania danych pozwalających na dokonanie rezerwacji, tj. imienia, nazwiska oraz numeru kontaktowego lub e-maila. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej www.weddingplace.com.pl (zakładka: Polityka prywatności), jak również w social mediach, w Salonie WeddingPlace – jako załącznik do niniejszego Regulaminu lub mogą zostać przekazane Klientowi podczas bezpośredniej rozmowy z Klientem.
6) Klient jest obowiązany do zapłaty za Usługę w formie zadatku w wysokości 50% wartości Usługi w momencie rezerwacji Usługi.
7) Salon informuje o cenie przed rozpoczęciem usługi w sposób jednoznaczny, niebudzący wątpliwości, a także o warunkach Usługi zgodnie z Ofertą.
8) Salon udostępnia informację o cenie Usługi w Salonie stacjonarnym w miejscu widocznym i ogólnodostępnym. Salon ma prawo udostępnić informację o cenach także na stronie internetowej i/lub w social mediach.
9) W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą, Blikiem.
10) Kwestie dotyczące anulowania wizyty oraz zwrotu zadatku regulowane są w § 8 Regulaminu Salonu WeddingPlace.
11) W przypadku gdy z uwagi na specyfiki Usługi, konieczne jest przeprowadzenie wywiadu, Salon przed wykonaniem Usługi, jest obowiązany przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia. W tym zakresie uzasadnione jest wyrażenie zgody przez Klienta na przetwarzanie jego danych wrażliwych do potrzeb realizacji Usługi.
12) Salon przed przystąpieniem do wykonania usługi, jest obowiązany do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwwskazań do wykonania Usługi oraz zaleceń.
13) W przypadku usług kosmetycznych, Salon zastrzega, że trwałość makijażu powstałego w wyniku realizacji Usługi oraz jego efekt końcowy zależny jest również od czynników od Salonu niezależnych, tj. dotychczasowej kondycji skóry, a także stanu zdrowia (np. gorączka, uczulenie, alergia) Klienta.
14) W uzasadnionych wypadkach z ważnych przyczyn, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia Usługi i/lub stanu zdrowia Klienta, Salon ma prawo odmówić przeprowadzenia Usługi lub zmienić termin Usługi, o czym Klient jest informowany.
15) Salon dopuszcza korzystanie z Usług przez osoby niepełnoletnie, w przypadku gdy usługa jest realizowana w ramach umowy z rodzicem, opiekunem lub przedstawicielem ustawowym lub za ich wyraźną zgodą (w przypadku osób powyżej 13 r.ż).

§3 Obowiązki Klienta
1) Klient ma obowiązek poinformować Salon przed rozpoczęciem świadczenia Usługi o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na dobór kosmetyków i należyte wykonanie Usługi, w tym m.in. o alergiach, uczuleniach na kosmetyki i chorobach.
2) Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Salonu o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanej Usługi.
3) Przed rozpoczęciem wykonywania Usługi Klient powinien zdjąć biżuterię i zastosować się do zaleceń Salonu co do zabezpieczenia ubrań.
4) Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń, zgodnie z instrukcją przekazaną przez Salon.
5) Klient zobowiązany jest pozostawiać rzeczy wartościowe przy sobie, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki.
6) Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
7) Dozwolone jest wprowadzanie zwierząt na teren Salonu.
8) Salon nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn niezależnych od Salonu (np. działanie siły wyższej, wyłączna wina Klienta), w tym za uszkodzenie ubrań Klienta czy gdy biżuteria ulegnie zniszczeniu, w przypadku gdy Klient odmówił ich zabezpieczenia lub nie zastosował się do zaleceń Salonu, a szkoda nastąpiła z wyłącznej winy Klienta.
9) Salon nie ponosi odpowiedzialności za działania kosmetyków/produktów i ich skutki uboczne, w przypadku gdy Klient nie zgłosił informacji o możliwości wystąpienia reakcji alergicznej, a skutki uboczne wynikają z tej reakcji alergicznej, o której Salon nie miał wiedzy.
10) Klient jest obowiązany do przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu oraz zapoznania się z nim przed przystąpieniem do Usługi.

§4 Reklamacja
1) Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku gdy Usługa jest niezgodna z Umową. Salon rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
2) Reklamację składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie, e-mailowej lub w inny sposób przyjęty do komunikacji z Salonem.
3) Postanowienia niniejszego Regulaminu nie ograniczają ani nie wyłączają innych uprawnień Klienta wynikających z przepisów kodeksu cywilnego.

§5 Postanowienia końcowe
1) Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu i cennika na jakie powołuje się Salon.
2) Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
3) Usługodawca, zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed dniem wejścia zmian Regulaminu obowiązują postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
4) Załącznikiem do niniejszego Regulamin jest klauzula informacyjna RODO.
5) Niniejszy Regulamin obowiązuje od 15.10.2024.
6) Polityka prywatności jest dostępna na: www.weddingplace.com.pl/polityka-prywatnosci

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Logo Wedding Place znak_wodny czerń kokarda

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Micyk-Sadowa, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Weddingplace – Sylwia Micyk-Sadowa, NIP:6591556808, adres do korespondencji: ul. Stradomska 18/47 31-068 Kraków, adres e-mail: weddingplace.team@gmail.com
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach i przez czas niezbędny do:

  • podjęcia kroków niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
  • Dane dodatkowe podane w celu m.in. usprawnienia realizacji umowy będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu lub ustania celu biznesowego w oparciu o uzasadniony interes w postaci obsługi Klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Po tym okresie, dane będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu obrony przed roszczeniami, a także w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w przypadku gdy dane są niezbędne do realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (jak np. wystawianie i przechowywanie faktur) – dane będą przetwarzane w tym celu nie dłużej niż przez 6 lat (obowiązki archiwizacyjne dot. dokumentów księgowych), chyba że przepisy prawa wymagają dłuższego okresu (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także archiwizowane do celów wewnętrznych i statystycznych do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu lub ustania celu biznesowego w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń; Dane będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu obrony przed roszczeniami, a także w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • w przypadku gdy wyrazisz zgodę i gdy będzie to konieczne do celów niezbędnych do realizacji umowy i jej prawidłowego wykonania, będziemy przetwarzać także dane wrażliwe (art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Dane będą zbierane do czasu ustania celu biznesowego lub cofnięcia zgody. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do prawidłowej realizacji umowy

3) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane upoważnionym podmiotom zewnętrznym przetwarzającym informacje dla Administratora, w tym podmiotom świadczącym usługi hostingowe, współpracownikom, podmiotom świadczącym usługi prawne, usługi księgowe (w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celu przetwarzania).
4) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku, chęci skorzystania z ww. uprawnienia, prosimy o kontakt z nami, m.in. drogą elektroniczną: e-mail: wedding place.team@gmail.com
5) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

Logo Wedding Place znak_wodny czerń kokarda